Priser for Google Ads kan være komplekse at forstå. Derfor har jeg udarbejdet enkle og overskuelige prisstrukturer, som giver dig et klart og tydeligt indblik i prissætningen.

Min. 5 timers hjælp

Det største arbejde ligger ofte i begyndelsen, hvor jeg implementerer en komplet kontostruktur for dig i Google Ads, hvilket giver dig et stærkt udgangspunkt.

Priser fra 3.000,-

Kontinuerlig hjælp

Det største arbejde ligger ofte i begyndelsen, hvor jeg implementerer en komplet kontostruktur for dig i Google Ads, hvilket giver dig et stærkt udgangspunkt.

Priser fra 899,-

Priser for Google Ads hos Din-Online-Specialist.

Jeg forstår, at mindre virksomheder har brug for kosteffektive løsninger til deres Google Ads, hvorfor jeg også er en billigere løsning end større marketingbureauer. Udover selve prisen for at administrere dine Google annonncering, er der hos mig heller ingen bindinger eller noget andet med småt. “Med mig får du en partner, der prioriterer din virksomheds vækst og succes lige så højt som du gør

  • Transparente priser 
  • 100% engagement
  • Ingen binding

Priser for Google Ads varierer betydeligt fra virksomhed til virksomhed. Mange faktorer påvirker, hvor meget det er hensigtsmæssigt at budgettere til Google Ads-kampagner. Nogle af de faktorer, der har betydning for prisen, inkluderer den aktuelle konkurrencesituation, kvaliteten af annoncer og indholdet på din hjemmeside.

Priser for Google Ads fastsættes gennem en annonceauktion. Når en bruger foretager en søgning, vurderer Google, om søgeordene i søgningen matcher de ord, som annoncører har budt på. Auktionen bestemmer, hvilke annoncer der vises, og deres placering baseret på blandt andet det maksimale bud og kvaliteten af ens annonce.

Priserne for Google Ads er også i høj grad afhængige af den branche, du opererer i. For eksempel er klikpriserne typisk højere i brancher med høje kundeværdier, såsom advokater, ejendomsmæglere og forsikringsselskaber. I disse brancher er konkurrencen om kunderne intens, og værdien af hver kunde er høj, hvilket resulterer i højere bud på søgeord.

Det virker indlysende, men én af de mest afgørende faktorer for priserne på Google Ads er konkurrencen. Jo flere, der byder på de samme søgeord, desto dyrere bliver det at vinde auktionerne for disse søgeord.Denne konkurrence kan variere betydeligt mellem forskellige brancher og endda mellem forskellige tidspunkter på året.

En måde at reducere priserne for Google Ads er ved at skabe synergi mellem Google Ads og SEO. Sørg for, at dit websiteindhold er konverteringsoptimeret, og at der er en stærk sammenhæng mellem dine annoncer og de tilhørende landingssider. Dette kan forbedre din kvalitetsresultat og dermed sænke omkostningerne per klik.

Ønsker du at blive klogere på priserne for Google Ads? Klik på linket nedenfor for at få et dybere indblik i, hvad det egentlig koster at bruge Google Ads til din markedsføring. Her kan du få en detaljeret forklaring på, hvordan Google Ads-budgetter fungerer, og hvilke faktorer der påvirker prisen. Du vil også lære om de forskellige strategier, der kan anvendes for at maksimere din investering og sikre, at dine annoncer når ud til de rette kunder.

Mine priser for Google Ads tjenester er særligt tilpasset små og mellemstore virksomheder. Jeg fokuserer på at tilbyde overkommelige løsninger, så du kan maksimere dit marketingbudget og få mest muligt ud af dine annoncekroner. Jeg har haft fornøjelsen af at arbejde med en bred vifte af virksomheder fra forskellige brancher, herunder Bedemand H.J. Madsen, Loppebørn Deluxe, FirmagaverOnline.dkJALA Ejendomme og andre. Uanset hvilken branche din virksomhed opererer inden for, kan jeg hjælpe dig med at skræddersy effektive Google Ads og SEO-strategier, der passer til dine behov og mål. Ønsker du en skræddersyet prisvurdering for hjælp til Google Ads, der kan tiltrække nye kunder til din virksomhed?